Kaip pagerinti pirminę paciento konsultaciją? Work-shop su Šarūnu Perminu
Gyvai
Šarūnas Perminas
Šis kursas skirtas odontologijos specialistams, siekiantiems tobulinti pirmines pacientų konsultacijas. Lektorius Š. Perminas dalinsis efektyviausiomis komunikacijos strategijomis bei jų praktiniu pritaikymu. Kurso metu vyks praktikinė dalis, padėsianti sukurti sėkmingų ir kokybiškų konsultacijų modelius.
Kurso temos:
Iššūkiai konsultacijų metu:
- Motyvacijos ir laiko stoka, finansinė perspektyva, baimė pasirodyti per daug komercišku.
- Pasitikėjimo kūrimas, lemiantis greitesnį paciento sprendimą
Efektyvios konsultacijos planavimas (praktinė dalis):
- Nuoseklaus konsultacijos plano kūrimas, padedantis optimaliai paskirstyti laiką tarp procedūrų ir konsultacijų.
- „Framingo” technikos: kaip pateikti informaciją taip, kad ji skatintų pacientą pasirinkti paslaugas, išlaikant subtilų, nespaudžiantį toną.
Kodėl verta dalyvauti?
Šis kursas viršija įprastų metodikų ribas. Jis skirtas entuziastingiems savo srities ekspertams, norintiems įgyti žinių bei įrankių, kurie padės padidinti pacientų pasitenkinimą bei konsultacijų rezultatyvumą.
Papildoma informacija:
Kursas vyks lietuvių kalba.
Vietų skaičius ribotas.
Renginio metu gali būti fotografuojama, filmuojama, ši medžiaga gali būti publikuojama viešai prieinamose žiniasklaidos priemonėse.
The Speaker
Šarūnas Perminas
Šarūnas Perminas turi daugiau nei 15 metų patirtį odontologijos klinikų valdymo ir komunikacijos su pacientais strategijų kūrime. Lektorius specializuojasi būtent odontologijos srityje ir padeda šios sritiems profesionalams optimizuoti konsultacijų procesus, gerinti klinikos paslaugų pristatymo ir pacientų pasitikėjimo santykį. Šarūnas derina verslo strategijos ir pacientų psichologijos žinias, tad gali pasiūlyti efektyviausius sprendimus klinikų augimui. Lektorius savo žiniomis dalinosi daugelyje renginių, klinikų - Lietuvoje bei už jos ribų.