Rinkodara odontologijos klinikoms:
 Kaip pritraukti naujus pacientus nešvaistant pinigų.

Rinkodara odontologijos klinikoms:
 Kaip pritraukti naujus pacientus nešvaistant pinigų.

Gyvai

17 Nov, 2022 10:00 - 17:00
EEST
Vilnius, Lithuania
Lithuanian

Igor Voičenica

Kiekviena odontologijos klinika planuoja pradėti arba jau investuoja į reklamą, siekiant padidinti klinikos žinomumą ir pritraukti naujus pacientus. Kai kurios klinikos mato rezultatą ir pastebi naujų pacientų antplūdį, tuo tarpu kitos klinikos jokio teigiamo reklamos poveikio neįžvelgia. Daugelis odontologijos klinikų savininkų mano, kad pakanka tiesiog skirti konkretų biudžetą rinkodaros agentūrai arba pasamdyti rinkodaros specialistą ir nauji pacientai pradės plūsti į jų kliniką. Deja, jeigu klinikos savininkas ar vadovas neturi bazinių žinių rinkodaros srityje, bet koks jam pateikiamas skaičius gali atrodyti stulbinamai ir bet kokia siūloma rinkodaros taktika – gelbėjanti veiklą, tačiau verslas vis tiek neaugs ir nesivystys.

Šio praktinio ir teorinio kurso metu, skirto klinikų savininkams ir vadovams, įgysite esminių bazinių rinkodaros žinių, kurios ateityje pagelbės bendraujant tiek su samdomais rinkodaros specialistais, tiek su reklamos agentūros atstovais. Gebėsite tiksliai įvertinti esamus rinkodaros veiklos rezultatus, didinti pacientų srautą bei plėsti odontologinių procedūrų spektrą. Šis kursas taip pat padės klinikose rinkodara užsiimantiems darbuotojams sutelkti dėmesį į jau patikrintas ir veiksmingas rinkodaros taktikas. Kurso metu dalyviai turės galimybę sukurti klinikos prekės ženklo pozicionavimo strategiją, analizuoti pavyzdžius, gauti praktinių patarimų ir rekomandacijų.

Kurso santrauka

  • Klinikos, kaip prekės ženklo pozicionavimas. Kodėl tai reikia daryti ir kaip padaryti teisingai? Praktinis seminaras.
  • Kaip iš tikrųjų veikia reklama.
  • Ar klinikai reikalinga mokama reklama? Ką tokio tipo reklama gali ir ko negali? Ką konkrečiai reklamuoti?
  • Pagrindinė rinkodaros strategija ir vartotojo kelias naujų pacientų pritraukimui ir lojalumo skatinimui.
  • Reklamos kanalai. Kuriuos kanalus pasirinkti?
  • Įvairios reklamos formos Facebook platformoje. Dažniausiai daromos klaidos, patarimai ir rekomendacijos.
  • Reklamos tikslai ir rodikliai, kuriuos verta stebėti. Į kuriuos skaičius turite atkreipti dėmesį?
  • Kokio biudžeto reklamai jums reikia?
  • Klinikos internetinė svetainė. Kaip padaryti, kad ji dirbtų Jums?
  • Kas turėtų būti atsakingas už reklamą klinikoje? Kaip efektyviai bendradarbiauti su rinkodaros agentūromis?

The Speaker

Igor Voičenica

Igor Voičenica

Igor Voičenica yra „Ordoline“ tarptautinės rinkodaros vadovas, sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros ir skaitmeninės reklamos srityse. Igor yra dirbęs tiek su tarptautiniais startuoliais, smulkiais vietiniais prekės ženklais, tiek su globaliomis tarptautinėmis organizacijomis. Keletą metų jis užėmė verslo vystymo ir strategijos vadovo pareigas pirmaujančioje tarptautinėje skaitmeninio marketingo agentūroje „iProspect“. Joje Igor buvo atsakingas už pirmaujančių regione prekės ženklų reklamos strategijų kūrimą bei įgyvendinimą. Igor pagrindinį dėmesį skiria marketingo strategijai, efektyviai skaitmeninei reklamai bei duomenų analizei. Taip pat Igor yra marketingo srities lektorius bei sertifikuotas „Auk su Google” programos treneris, per pastaruosius metus skaitęs daugybę paskaitų ir seminarų rinkodaros strategijos ir skaitmeninės reklamos temomis.